Loading...

ارجاع و تعویض کالا

 

همواره سیاست کلی سی بازار بر آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان استوار بوده و در این راستا می کوشد با فراهم آوردن شرایطی مطلوب،این آرامش خاطر را برای مشتریان خود فراهم آورد.با این وجود ممکن است پس از تحویل کالا و یا قبل از آن مشتری با شرایطی رو به رو شود که برای وی مطلوب نباشد، در این صورت سی بازار تمهیداتی را برای این دسته از مشتریان فراهم آورده است.

 

شرایط ارجاع و تعویض کالا:

چنانچه کالایی به دست شما مشتریان عزیز برسد که ضربه خورده و یا از کار افتاده باشد و یا این که به صورت مطلوب قابل استفاده نباشد و یا بسته بندی کالای دریافتی باز نشده باشد شما می توانید از شرایط ارجاع کالا استفاده نمایید.

 

نحوه ارجاع کالا به فروشگاه:

اگر کالایی که به دست شما رسیده، دارای عیبی بود و یا این قابلیت را نداشت که از آن استفاده نمایید، تا 7 روز پس از تحویل کالا می توانید به فروشگاه باز گردانید و یا اگر تمایل به تعویض کالا را داشته باشید باز تا 7 روز فرصت دارید با همکاران ما در قسمت فروش تماس حاصل نمایید.

 

توجه: برای تعویض کالا شرط اساسی عدم باز کردن بسته آن و ارسال کامل کالا به همراه متعلقات آن می باشد.

 

هزینه لغو سفارش:

- چنانچه تا زمانی که سفارش برای شما ارسال نشده،سی بازار این حق را برای شما قائل است که سفارشتان را لغو کنید و در این صورت هیچ هزینه ای بر عهده شما نخواهد بود.

- اگر کالایی برای شما ارسال شود که دارای عیب و نقصی بود می توانید آن را به فروشگاه باز گردانید و هیج هزینه ای از قبیل هزینه پست مجدد بر عهده شما نخواهد بود.

- برخی کالاها از قبیل لوازم آرایشی و بهداشتی و یا البسه به علت مسائل بهداشتی برای ارجاع مدت زمان محدودتری دارند.

- در مورد استرداد مبلغ واریزی شما به حساب فروشگاه، سی بازار این اطمینان را می دهد که تا 48 ساعت مبلغ واریزی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)